Warunki przyjęcia
1. Podstawowym warunkiem przyjęcia pod nasz dach zwierzęcia jest zgłoszenie
przyjazdu Gościa ze zwierzęciem w momencie rezerwacji. To konieczność, wynikająca
z ograniczonej liczby pokoi przeznaczonych do pobytu zwierząt.
2. W Hotelu mogą przebywać tylko zwierzęta domowe. Hotel w szczególności ma
prawo odmówić przyjęcia zwierząt powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne,
w tym: gadów, pajęczaków oraz psów rasy: Amerykański pit bull terier, Dog z Majorki,
Buldog amerykański, Dog argentyński, Dog kanaryjski, Tosa, Rottweiler, Akbash dog,
Anatolian karabash, Moskiewski stróżujący, Owczarek kaukaski (Rozporządzenie Ministra
Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie wykazu ras
psów uznawanych za agresywne).
3. Nieuprzedzeni o towarzyszących Gościom zwierzętach, możemy nie zapewnić
wolnego pokoju i nie wyrazić zgody na pobyt zwierzęcia.
4. W przypadku braku zgłoszenia pobytu ze zwierzęciem właściciel może odmówić
zakwaterowania i zwrotu zaliczki.
5. Pobyt zwierzęcia warunkowany jest posiadaniem jego książeczki zdrowia z
aktualnymi szczepieniami i poświadczeniem odrobaczenia.
6. W obawie o bezpieczeństwo naszych Gości oraz innych zwierząt przebywających na
terenie hotelu, nie przyjmujemy również ras uznawanych za agresywne, ani zwierząt
agresywnych w stosunku do innych zwierząt oraz ludzi.
7. Dbając o bezpieczeństwo, zwierzę powinno posiadać smycz, obrożę, kaganiec, klatkę
- w zależności od gatunku zwierzęcia.
8. Zwierzęta mogą przebywać w hotelu w wyznaczonych strefach, ale w szczególności
zabrania się wprowadzania zwierząt na basen, do restauracji, sali zabaw oraz placu
zabaw.
Opłata
1. Opłata za pobyt zwierzęcia wynosi 100 zł za dobę.
Hałas i zakłócenia
1. Zwierze przebywające na terenie hotelu nie może przeszkadzać innym Gościom
przebywającym na terenie obiektu. Prosimy upewnić się, że Państwa pupil nie sprawia
hałasu w szczególności w nocy.
2. W przypadku powtarzających się kilkakrotnie skarg ze strony innych Gości,
zastrzegamy sobie prawo do usunięcia zwierzęcia z obiektu na koszt jego właściciela.
3. W przypadku, gdy pracownicy Hotelu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że
pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie Hotelu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości, Dyrekcja
Hotelu będzie starała się skontaktować z właścicielem w celu rozwiązania problemu.
Gdy kontakt będzie niemożliwy, Hotel zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do
pokoju gościa również
z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z Hotelu. Wszystkie
koszty wynikłe z powyższych czynności pokrywa właściciel zwierzęcia.
Higiena i czystość
1. Właściciel zwierzęcia odpowiada za czystość po nim - w pokoju, częściach
ogólnodostępnych, jak również na terenie otaczającym hotel. Prosimy o sprzątanie po
swoim pupilu.
2. Uprasza się o nie wpuszczanie psów na łóżka i kanapy.
3. Zwierzęta mogą korzystać z wyznaczonych przestrzeni w środku hotelu, jak również
na zewnątrz.
4. Właściciele psów są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez
psy na terenie oraz w otoczeniu hotelu.
5. Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej
torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez pracownika
hotelu.
6. Sprzątanie pokoju, w którym przebywa zwierzę odbywa się wyłącznie podczas
obecności właściciela. Prosimy o kontakt z Recepcją w celu ustalenia godzin sprzątania.
Odpowiedzialność
1. Właściciel zwierzęcia odpowiada za wszelkie szkody i zanieczyszczenia
spowodowane przez jego zwierzę i jest zobowiązany do pokrycia kosztów wszelkich
uszkodzeń.
2. Wszystkie szkody w mieniu hotelu bądź mieniu innych gości spowodowane przez
zwierzęta będą wyceniane przez Dyrekcję Hotelu, a ich kosztami będą obciążeni
właściciele zwierząt.
3. Zwierzę musi pozostawać pod nadzorem przez cały pobyt na terenie hotelu.
4. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, pod opieką właściciela bądź
osoby upoważnionej.